Gå til innhold

Microsofts bluetooth-adapter og T610

qdos

Anbefalte innlegg

Sitter og forsøker å koble min T610 til PC`en via Microsofts bluetooth transceiver som fulgte med Microsoft-musen.

Jeg får kontakt med telefonen, og får autentisert den. Men ingen av programmene som fulgte med finner telefonen. Jeg har heller ikke noe bluetooth-ikon i systemtrayen, slik jeg har lest at andre har.

Hva i all verden er feil. Har en følelse av at det er noe banalt, men det er ikke mindre irriterende...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsetter monologen: Etter mye leting og irritasjon har jeg kommet frem til at Microsofts bluetooth transceiver IKKE STØTTER kommunikasjon med mobiltelefon enda, i alle fall ikke min.

Det skal visstnok være mulig å bruke Widcomms siste drivere til dette, men jeg har ikke fått det til å virke. For den som har lyst til å prøve, står det mer om dette her.

Så hvis noen skulle vurdere å kjøpte bluetooth mus eller keyboard fra Microsoft; pass på at transceiveren foreløpig ikke støtter kommunikasjon med mobilen! Skal visst komme en pakke i november, men inntil da har jeg nok kjøpt en USB-dongle til...

Lenke til kommentar

Har testet Microsoft Bluetooth med en Sony Ericsson T68i, og det fungerte glimrende! Du må koble opp Mobile Phone Monitor mot en av "Bluetooth Serial Ports"

Det eneste MS Bluetooth ikke støtter foreløpig er Bluetooth Network profile, kanksje noen andre profiler også, men det har jeg ikke kontroll på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...