Harald Gjerholm Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skapelsen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kunne tenke meg litt reaksjon på dette som er en litt abstrakt bilde av en vann innstalasjon. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Dette var da flott Harald, har du blitt kunstner nå. Ser ut som det er noe utbrent i de lyse partiene, men jeg sytes det var knalltøft. God helg Mvh Håkon Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Utrolig tøft bilde selv om det er en del som forstyrrer i bakgrunnen... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Er vel ikke helt "my piece of cake" dette! I beste fall så minner det meg litt om Franz Widerberg(trur eg han heter).... , ellers så forsto jeg nok ikke dette jeg...., men det er nå meg! En 3'er herfra (mest for fargene).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg