Niklasp Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Taiwan er først ute med nye Windows Phone 7. Mango-utrullingen har startet Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Utrolig at denne oppdateringen har tatt så lang tid. Var jo så mange essensielle mangler. Nå først virker WP aktuell. Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nå er bare spørsmålet når de nye Mango telefonene begynner å dukke opp. Tror det blir neste telefon gett. Er veldig fornøyd med Mango på HD2'en min, selv om batterilevetiden ikke er helt der... Lenke til kommentar
the_Enlightened Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Mango er utrolig bra, men NoDo var nå heller ikke så verst... det folk vanligst skriker opp om er det tragiske i å ikke kunne bestemme ringetone selv Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ryktene stemte for så vidt ikke, det har til og med blitt debunka av Joe Belfiore: Kilde: WPCentral Det virker som at de samkjører alle updates ut denne gangen, er mange carriers som er klare med testing. Og ryktene for neste dato er den 23e september. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Manipulativ og sleip overskrift på denne saken. Dere skriver atså "Nå kan du oppdatere Windows-mobilen din", henvendt til oss norske brukere, selv om saken egentlig dreier seg om at noen få på andre siden av verden har fått oppdatering. Dette gjelder jo ikke i Norge, ikke en gang i Europa. At et par stykker i Taiwan har oppdatert er da ingen sikker indikasjon på at vi får det i nærmeste fremtid. Viktigere med flest mulig klikk fremfor fornøyde lesere skjønner jeg... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Nå kan du oppdatere Windows-mobilen din Nei, jeg kan ikke det. Min HP Windows-telefon slutta å virke for lenge siden, etter flere års trofast tjeneste. Helt uten at Microsoft slapp en eneste oppgradering til den i hele dens levetid. Men Windows Update-ikon, det hadde den. Endret 17. september 2011 av tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg