stiansa Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg kjører dette scriptet: Dim objMsg Set objMsg = server.CreateObject("MEMail.Message") 'Populate the message With objMsg .ContentType = "text/html;" .MailFrom = txtFromEmail .MailFromDisplayName = txtFromName .MailTo txtTo .Subject = txtSubject .MessageBody = txtBody .Server = txtMailServer .SendMessage 'Pass back any errors SendEmailMailEnable = .ErrorString End With 'Cleanup Set objMsg = nothing som jeg fant på denne siden. Det jeg lurer på, er hvorfor ikke .MailTo har = når alle de andre attributtene har det. Jeg har prøvd med og uten =, men har foreløpig ikke fått det til å virke. Nå kan det jo hende at det er på grunn av at jeg ikke har riktig mailservernavn, og det får jeg svar på i morgen. Tenkte bare at jeg skulle høre om det kunne være syntax error i scriptet. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) La til Entry(rec).State = System.Data.EntityState.Modified og alt var i orden . Dustete at ikke EF4.1| klarer dette selv. Kansje det er et flagg jeg kan sette for å aktivere noe solikt. Jeg får lete... edit: Hva F... skjedde her? Jeg skulle svare på mitt eget innlegg og så havnet hele svaret på en helt ukjent tgråf for meg ...... HW.NO!!! Hva driver dere med ? Endret 19. september 2011 av HDSoftware Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 .MailTo er nok en funksjon som legger til eposter i en liste. Man kan jo ha flere mottakere. Mens MailFrom er en property siden man kan ha bare en avsenderadresse. Det kan i tillegg være at den krever et "MailTo"-objekt av noe slag, og ikke bare en streng. -C- Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Byttet til et annet script som funket: Dim oMail Set oMail = server.CreateObject("MEMail.Message") oMail.MailFrom = txtFromEmail oMail.MailFromDisplayName = txtFromName oMail.ContentType = "text/html; charset=iso-8859-1" oMail.MailTo = txtTo if len(txtToBcc) > 0 then oMail.MailBCC = txtToBcc oMail.Subject = txtSubject oMail.AddHeader("Reply-To: <" & txtFromEmail & ">") oMail.MessageBody = txtBody oMail.SendMessage Jeg har lest meg fram til at alle input-feltene er strenger, og om man skal ha flere mottakere, så skilles de ad med semikolon i strengen. Endret 30. september 2011 av stiansa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå