Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Spilling i DirectX 11

Anbefalte innlegg

Ikke helt sikker på om dette blir riktig forum men vi prøver :)

Har for et par mnd siden kjøpt ny pc med følgende speccs

intel i5 2500k

GF GTX580

8GB minne

WD black 1tb disk

Nettop kjøpt meg deus ex: human revolution og spillt litt, maskinen klarer fint 90-100 fps stabilt med alt på max og dx11 aktivert. problemet er bare at spillet crasher til desktop med random intervaller.

hadde lignende problem også med dragon age 2.

om jeg tar av DX11 fungerer spillene fint. men med serdeles dårlig ytelse (fps) serlig i deus ex som detter helt ned i 10-20fps og en god del random frysing her og der.

så jeg lurte på, er det noen med lignende problem? ligger feilen i spillene eller er det noe galt med min maskin?

eventuelt om noen vet om noen løsninger som kan fikse problemene så blir jeg veldig glad :)

Ble en rar dobbelpost av inlegget da nettet datt ned :/

og ja, nyeste skjermkortdrivere er installert! :)

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde noe lignende selv og jeg tok en downgrade til 278.06 eller noe der og har helt stabilt på for eks Deus Ex. Er noe med volten og mhz i grafikkorte som blir automatisert til å yte etter det spillet krever, dermed skaper det mer trøbbel.

Etter jeg downgrada fra 280.36 til den andre nyeste sålangt ingen trøbbel i mine spill :)

Men random frysing har jeg ikke hatt på min. Er ganske lik hardware du har bare jeg har en i7 og 12gb ram :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...