AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg er en jente i midten av 20-årene. Har siden barneskolen sletet med spiseforstyrrelser. Har for det meste vært anoreksia, men etter at jeg ble "frisk" har jeg slitt med å spise "normalt", jeg vet ikke hva som er normalt, og jeg føler jeg spiser for mye, og kaster det opp. Bulimien min har vart i snart 4 år. Det kommer og går, noen dager er jeg "friskere" enn andre. Jeg klarer å holde "mat" i kroppen, om jeg vet det er sunt, som frukt og grønnsaker. Jeg føler meg generelt frisk i hodet, og over den anoreksia-kontroll fasen, nå er jeg mer "ute av kontroll", og jeg lurer på hvordan jeg kan bli "normal"? Vil slutte å kaste opp, men jeg vet ikke hvordan. Har ingen å prate med, og jeg er redd jeg skal bli anorektisk igjen. Huden min er tørr, håret faller, og neglene brekker i tide og utide. Huden i ansiktet har begynt å få kviser. Jeg har merker på knoklene etter tenner. Kroppen min forfaller rett og slett, men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme på "rett spor". Hjelp, hva skal jeg gjøre, hvor begynner jeg!? Hilsen maktesløs. Postet av anonym: 54cc9ef6ba4a07998c63a49416321362 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Lær å slappe av, senk skuldrene, sett deg selv og dine behov først og la verden gå sin gang. Prøv å kos deg, se på tv, ha på deg koseklær, begynn med yoga, begynn å lek, om du vil drive med trening anbefaler jeg deg en gruppeidrett som fotball, volleyball el lign. Gå ut, vær med venner, reis og opplev verden. Muligens litt sære råd, men poenget er anokreksien ikke skal ta deg, du skal bare la den forsvinne av seg selv for du er opptatt med å ta vare på deg selv og nyte livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå