magnuslundstein Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 jeg har tenkt å lappe heatsinken min, og har lest at man burde ha slipepapir med 1500 i "kornhet". På clas ohlson har de bare opptill 600, og jeg har ikke funnet noe på de andre web-butikkene jeg har sett heller. Vet noen hvor man får skaffet dette? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Prøv i butikker som selger lakk til biler, og da mener jeg i litervis, og ikke på sprayboks. De har gjerne slipepapir med korning på over 1000, og finere papir enn det trenger du ikke. Neste trinn er tørkerull eller matpapir.. Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 biltema vet jeg har 1200 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Biltema er billig og bra Ellers har Jernia også, men det er jo 10x prisen da. Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Takk for tipsene! tror jeg skal prøve biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå