eMTea Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei! Jeg har et contour GPS kamera som jeg bruker i litt forskjellige posisjoner ifm motorsport. Sammen med et annet inboard/outboard kamera (som er fast installert) Og jeg ønsker å ha muligheten til å lage et lite vindu nederst i det ene hjørnet, med video fra et av kameraene, og hovedvideoen på det store, og ha muligheten til å bytte disse 2, men kun bruke lyden fra det ene. Dette får jeg ikke til i Windows live Movie maker, kan noen tipse meg om et program som klarer det? Og en annen ting, hvordan synkroniserer jeg de forskjellige videoene lettest mulig? Har dere noen fine triks? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 De fleste videoredigeringsprogrammer klarer dette. Men jeg vil anbefale Sony Vegas. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 sony vegas, ingen over, ingen ved siden av Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Sony Vegas selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå