AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hva er best å anbefale for 20-25-åringer i forhold til seriøsitet og kjønnsfordeling? Er det et problem å bli gjenkjent på sånne sider - kreves det fullt navn på profilen eller holder det med nick? Og hvis man velger et bilde som ikke er veldig gjenkjennelig er vel ikke faren stor for at andre "kjennere " skal kunne oppdage at man har en profil? Det siste er det jeg er mest redd for. Takker for alle svar! Postet av anonym: 5d5f410d68cf51059e83923f64cb09c1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Sukker.no og Møteplassen er vel de mest utbredte norske, men problem? Det er da vitterlig en individuel sak om du syns det er ett problem å evt. bli gjenkjent. Om man blir gjenkjent mye, vel - jo fler du kjenner jo større sjans vil jeg si, om det er et problem? Tja, om du kun kjenner folk jeg vil betegne som idioter så. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 På match.com eller matchaffinity.com så ser man omtrent bare det kjønnet du leter etter. Altså liten sjanse for å dukke opp på framsiden feks. Og folk av samme kjønn kan vel ikke søke deg opp med mindre både du og den andre leter etter en av samme kjønn. Postet av anonym: b20d8737b121a435cc081f642db49a12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå