Elli43 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 På en benk i parken. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt av hverdagen i storbyen.En enslig sjel hviler på en benk i parken. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Flott formiddling av hverdagen i storbyen. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Flott dokumentasjon. Veldig sigende bildet. Teksten passer godt til. Bildet og tekst får noe til å røres inni en. Lenke til kommentar
Pentaxian Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Veldig bra bilde. Faktisk første gang jeg kommenterer her, men kunne ikke la dette passere i stillhet. Du har virkelig fanget motivet her, men en "fin" ramme, og perfekt tekst. Dette gjør at man tar seg en pust i bakken og tenker over hvor godt man har det, selv i en hektisk hverdag. Takk! Lenke til kommentar
Elli43 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Tusen takk for fine og utfyllende kommentarer:)) Liker dette bildet godt, hadde jeg vært litt modigere så hadde jeg gått bort og snakka med personen på bildet. Men motet svikta.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Liker formidlingen din her! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 ....så hadde jeg gått bort og snakka med personen på bildet. Men motet svikta.. Bildet synes jeg er bra, men også tett på og temmelig utleverende...her skulle det vel vært bedt om tillatelse for å publisere bildet, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg