Crusis Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Hei Sitter her med en skjerm, Dell U3011. Den er parret med et Asus Radeon 6950 kort. Porblemet er at nå sitter jeg kun med en oppløsning på 190x1208. Alt over dette blir bare skurr og uleselig. Jeg bruker siste drivere fra Ati og Dells siste monitor driver. Kan det være DVI kabelen min som er korrupt? Jeg bruker den som standard fulgte med i Dell pakken. Ellers er alt nytt, nytt Sabertooth hovedkort. DVI skal støtte så høy oppløsning, eller må jeg bruke noe annet. Fint hvis noen har 1 råd eller 2 Endret 15. september 2011 av Crusis Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Høres ut som du bruker feil kabel, det følger med både en dual DVI og en standard VGA kabel . Dual DVI kabel : (riktig) vga kabel : (feil) Lenke til kommentar
Crusis Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Det er en dual dvi jeg bruker. Kan den være halvvei ødelagt, eller ville den ikke fungert uansett hvis det var en feil på den? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det er en dual dvi jeg bruker. Kan den være halvvei ødelagt, eller ville den ikke fungert uansett hvis det var en feil på den? Høres rart ut, kan hende ? Har du prøvd DisplayPort kabelen som følger med ? Lenke til kommentar
Crusis Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) edit: skjermkort har kun minidisplayport, så dipslayport kabel som følgte med passer ikke..må ha en adapter antar jeg Endret 15. september 2011 av Crusis Lenke til kommentar
Crusis Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Vet ikke hva som har skjedd, nå får jeg ikke mulighet til å ha høyere enn 1920x 1080 på dual dvi. Endret 15. september 2011 av Crusis Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vet ikke hva som har skjedd, nå får jeg ikke mulighet til å ha høyere enn 1920x 1080 på dual dvi. Har du en annen pc du kan prøve på ? Lenke til kommentar
Crusis Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Nei dessverre...skal prøve få låne en annen dvi kabel idag, i tilfelle den jeg har ikke støtter høyere.. Lenke til kommentar
Crusis Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Nå godtok dual dvi plutslig høyeste oppløsning. Jeg tok ut kabel og satte den inn igjen, og så fikk jeg tilgang..merkelig:) Pc kan jammen meg være uransakeligt ja. Tusen takk for råd og hjelp uansett. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Er noen bugs med U3011 , så forundrer meg ikke Bra det løste seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå