eriknor Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Septembermåne Bildet er fjernet. Beskrivelse: Objektiv: Nikon 70-200 2,8 VRII + TC20EII Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Flott kveldsbilde dette Erik, liker godt måten du har rammet inn bildet med grener i toppen, og komposisjonen forøvrig. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Flott stemningfult bilde. Riktig godt komponert med greinen opp i hjørnene og den lille busken nederst til høyre. Når månen blir lav blir den ofte gul, var den så gul her? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Jeg har nok mettet fargene noe, mest for å få himmelen litt mer blå. Når jeg ser på originalfila, er sola også der veldig gul, så det er ikke så langt fra sannheten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Liker den månefargen veldig godt! Er også svak for slike ikke for overdrevne blåtoner! Ellers en brukbar komp med en slags innramming. Kunne kanskje tenkt meg et aldri så lite kutt der nede på det mørkeste! Stemningen er godt formidlet ja! En helt grei 4'er fra meg! Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nydelig stemning i dette bilde... Flott komponert:) mvh/Elisabeth Lenke til kommentar
fotoags Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flott motiv, flotte farger, godt komp. Ligger godt rammen rundt, men ville nok ha forsøkt å skarpe opp busken/treet til høyre oppe, så den ble hvertfall tilsvarende skarp som det til venstre... Men så er jeg også litt "skarpe-freak" også da ;o))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg