devee Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei. I kjelleren har jeg adsl modem og trådløsy akksessmotaker, på rommet har jeg en pc med trådløst kort. Det er en 1 etg. imellom, trenger jeg en ekstra antenne? Hvilken burde jeg ta når det er CNet kort/motaker jeg har? - Venter på svar! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei. I kjelleren har jeg adsl modem og trådløsy akksessmotaker, på rommet har jeg en pc med trådløst kort. Det er en 1 etg. imellom, trenger jeg en ekstra antenne? Hvilken burde jeg ta når det er CNet kort/motaker jeg har? - Venter på svar! Du har vel prøvd og flytte på aksesspunktet og maskinen i tilfelle det er en veldig lokal dødsone. Lenke til kommentar
devee Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Ja, men ikke 'opp' fra kjelleren.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Noen ganger holder det å flytte den noen cm... Du har ikke sagt noe om hvor rommet ditt er i forhold til basen (motsatt hjørne), eller hva slags materiale som er i gulv/tak og vegger. Har dere noen andre middels kraftige sendere hjemme? Lenke til kommentar
devee Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Noen ganger holder det å flytte den noen cm...Du har ikke sagt noe om hvor rommet ditt er i forhold til basen (motsatt hjørne), eller hva slags materiale som er i gulv/tak og vegger. Har dere noen andre middels kraftige sendere hjemme? Rommet mitt er skrått ovenfor aksessmotakeren, det er gulv, tak og vegger ja.. 1 etasje imellom aksessmotakeren og trådløse USB kortet(rommet mitt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå