Gå til innhold

Steam Open ID for Byethost/xenForo

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har eit lite problem...

Eg har nylig lagt til "Steam Service" (eller noko sånt) og "Steam Open ID" til sio mi. Da gjere sånn at eg kan logga inn gjennom steam, men problemet e då att når du logge inn og blir redirecta til sio mi så komme da opp:

Forbidden

You don't have permission to access /index.php on this server.

Du kan prøva sjølv på http://artificialgaming.org/

Kan detta ha noko med host, xenForo, eller steam, men eg tipper hosten... (men eg e eigentlig clueless :p)

Eg veit, sio mi ekkje den flottaste... Ekkje ferdig med han endå :D

Endret av DividedByZer0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en apache web server, og har du tilgang til error loggen for siten din?

Det står ofte i loggen, hvis den er satt opp rett, litt mer spesifikt hva som er galt.

F.eks

[timestamp] [error] [client IP] Directory index forbidden by Options directive: /path/to/some/file
Lenke til kommentar

Er det en apache web server, og har du tilgang til error loggen for siten din?

Det står ofte i loggen, hvis den er satt opp rett, litt mer spesifikt hva som er galt.

F.eks

[timestamp] [error] [client IP] Directory index forbidden by Options directive: /path/to/some/file

Apache ka for no?? :p

Men kordan finn eg det då? E da noko som har med add-onen og gjera eller sio?

Lenke til kommentar

Feilmeldingen du har fått er veldig generell, det kan være litt av hvert som er galt. Hvis du har tilgang på loggen til webserveren så er det en sjangse for at den gir litt mer info. For å få tilgang til denne må du enten inn på filsystemet til host maskinen eller kanskje den er tilgjengelig gjennom en tjeneste hos hosten din.

Jeg ser at forsiden din uantsett kommer opp når man ikke har logget inn, skjer dette problemet bare når du logger inn, og i så fall kun når du logger inn via steam eller også med "vanlig" bruker?

Lenke til kommentar

Feilmeldingen du har fått er veldig generell, det kan være litt av hvert som er galt. Hvis du har tilgang på loggen til webserveren så er det en sjangse for at den gir litt mer info. For å få tilgang til denne må du enten inn på filsystemet til host maskinen eller kanskje den er tilgjengelig gjennom en tjeneste hos hosten din.

Jeg ser at forsiden din uantsett kommer opp når man ikke har logget inn, skjer dette problemet bare når du logger inn, og i så fall kun når du logger inn via steam eller også med "vanlig" bruker?

Kun Steam.

EDIT: Jo, eg fant ein error log (bruker cPanel) men dar sto da ingenting. Fant og "Error Pages" der eg kan edita på forskjellige ting...

Description e:

An error page informs a visitor when there is a problem accessing your site. Each type of problem has its own code. For example, a visitor who enters a nonexistent URL will see a 404 error, while an unauthorized user trying to access a restricted area of your site will see a 401 error.

Basic error pages are automatically provided by the web server (Apache). However, if you prefer, you can create a custom error page for any valid HTTP status code beginning in 4 or 5.

Her e bilde under:

vtVzY.jpg

Du kan klikka på "Forbidden" AKA 403 for å edita dei.

Når eg skal edita ser da sånn ut:

PoHim.jpg

Ka skal eg gjera her? E da noko spesielt som skal inn? Ein form for kode? Kunne eg fått eksempel på kode?? Kan da og kansje ha noko med detta å gjera?

Og ja, eg har ein sånn "API" nøkkel, men veitkje ka eg ska gjera med han.

Takker for svar så langt.

Endret av DividedByZer0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...