kompliserte Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Jeg forelsket i ei jente for første gang, jeg har aldri hatt kjæreste eller venninne før! derfor jeg har ikke peiling om å snakke med jenter, jeg har ingen for å få hjelp, forresten jeg er forelsket så hardt at jeg krasjet bilen, hater livet mitt etter denne dagen som jeg fikk vite at en rival tar henne av meg. vær så snill hjelp meg, gi meg tips. Hvem skal jeg snakke med og hvordan skal jeg snakke med henne? Endret 15. september 2011 av 1gutt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvis det er en annen gutt inne i bildet som holder en god tone med jenta du liker, tror jeg dette slaget er tapt for din del, gitt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Vær en selvsikker, men jordnær og kul fyr. Ta vare på deg selv utseendemessig, og kle deg med en stil som passer deg. Det virker gjerne som jenter vil ha det som ikke er så lett å få, så det funker ikke å dilte etter dem som en desperat apekatt. Lenke til kommentar
kompliserte Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Hvis det er en annen gutt inne i bildet som holder en god tone med jenta du liker, tror jeg dette slaget er tapt for din del, gitt. For å være ærlig gutten har bedre utseende enn meg, men han har kjæreste og han bare vil ødelegge formeg, jenta viser interesse til meg, men blir lurt av hans utseende, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har du blitt så forelska i en jente at du kræsjer bilen, så burde dere da virkelig ha snakket mye sammen? Om ikke, så be hun med ut på lunsj. Vet hun at du liker hun? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) hvordan skal jeg snakke med henne? Du former bevegelser med munnen, også trykker du ut lyder samtidig. Endret 15. september 2011 av Mchansern 7 Lenke til kommentar
kompliserte Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Vær en selvsikker, men jordnær og kul fyr. Ta vare på deg selv utseendemessig, og kle deg med en stil som passer deg. Det virker gjerne som jenter vil ha det som ikke er så lett å få, så det funker ikke å dilte etter dem som en desperat apekatt. Tussen takk, det er en av de gode tipsene som du skrevet. fordi det var størte grunnen at hun gikk på biblioteket med han. Lenke til kommentar
kompliserte Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Har du blitt så forelska i en jente at du kræsjer bilen, så burde dere da virkelig ha snakket mye sammen? Om ikke, så be hun med ut på lunsj. Vet hun at du liker hun? Jeg ba henne en par ganger om en kino eller kaffe, men jeg sa det med litt tull og tøys, og hun svarte nei, Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Har du blitt så forelska i en jente at du kræsjer bilen, så burde dere da virkelig ha snakket mye sammen? Om ikke, så be hun med ut på lunsj. Vet hun at du liker hun? Jeg ba henne en par ganger om en kino eller kaffe, men jeg sa det med litt tull og tøys, og hun svarte nei, Tror nok det ser mørkt ut da. Sorry bro Endret 16. september 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg