Phus28 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Gimsøy, Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Veldig flott Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjempeflott resultat, men hvorfor så mange eksponeringer. Hadde ikke ant hva jeg skulle gjort med så mange eksponeringer:) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nesten litt uvirkelig med de skyene over fjellene. Ørlite skarpt lys på forgrunn, tror jeg ville dempet det litt. Ellers var dette magiskt flott. Obs, virker som det heller litt mot venstre, eller er det synsbedrag. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Et nydlig motiv dette av den storslåtte naturen flotte farger og magiske skyer. Tror som Melvin at det heller litt til V. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Dette er en av de bilder jeg stopper opp ved en stund. Lys, farger og komposisjon er nydelig. At så skyene har lagt seg som hatter over fjellene akkurat da du tok bilde, ja det hever bar bildet ennå et hakk. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Flott motiv med ekselent dybdeskarphet. Veldig bra. Lenke til kommentar
fotoags Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flotte farger som varmer skikkelig. Skulle jeg pirket noe, så må det være midt i bildet, fjellet som går rett ned på venstre siden. Virker litt unaturlig skarpt - har du gjort noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg