Kinxy55 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei, jeg har settet som nevnt i topicen, men en ting, hvor kobler man til HODETELEFONER PÅ DETTE???!!!?? Jeg har strevd med dette i et par dager nå så jeg håper på at dere kan hjelpe meg TaKK Lenke til kommentar
Kinxy55 Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 HAllo ?? plz hjelp meg da ... Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du sa ingenting om hvilket lydkort du har. Uansett, ta ut en av ledningene fra lydkortet som går til høyttaleren og sett i hodetelefon ledning..husker ikke helt hvilken av de tre det var. Prøv deg frem! Tror kanskje du må bruke "Surround Mixer" (som følger med), for så å velge Headphones. Lenke til kommentar
!Alex! Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 følger det ikke med en fjernkontroll som du fester til skjermen der du kan plugge i hodetelefoner? det gjør det hvertfall på mitt creative inspire 6.1 6700 Lenke til kommentar
Kinxy55 Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Hey, har audigy player lydkort, på dette settet er det ikke slik kontroll, denne er trådløs ... satt inn i alle de ledige i lydkortet, hjalp ikke, null lyd i headphonesa Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hey, har audigy player lydkort, på dette settet er det ikke slik kontroll, denne er trådløs ... satt inn i alle de ledige i lydkortet, hjalp ikke, null lyd i headphonesa hva mener du med at du satt den i alle "ledige"? vil det si at du ikke prøvde utgangene der ledningene fra høytallerene var satt inn? Lenke til kommentar
Ice T Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei Kinxy55 - jeg har også Audigy player kortet. Mitt headsett er AKG K171 studio, og dette fungerer ved å ta ut alle ledningene til mitt Klipsh ProMedia 5.1-sett og sette ledningen til headsettet inn i spor nummer to fra firewire-sporet. Dermed er det null lyd fra høytalerene, men lyd så det holder i headsettet! Håper det er svar på spørsmålet ditt! Ice T Lenke til kommentar
Kinxy55 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Hey, ja, fikk lyd da jeg satt headphonesa RETT inn i lydkortet, men lyden var ikke særlig imponerende, enda jeg har SONY MDR-V700 !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå