SophiaAustinI Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Sikker på at du faktisk blir stalket og ikke bare tror det? Å bli stalket av 3 stykker samtidig høres særdeles merkelig... Hva er det du synst om 20 meldinger om dagen og 6-11 "calls" om dagen da ? [ Fra en person ] . Jeg ser dem når jeg møter dem på gata at di følger etter meg og ser på meg og sont ! Endret 16. september 2011 av SophiaAustinI Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Ok. Bytt telefon-nummer og få hemmelig nummers så blir noe av problemet og antagelig blir litt interessen også borte. Møter du dem gå gata, ignorer dem og gjør noe kjedelig sånn at de også kjeder seg. Endret 16. september 2011 av aklla waits for alice 2 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ok. Bytt telefon-nummer og få hemmelig nummers så blir noe av problemet og antagelig blir litt interessen også borte. Møter du dem gå gata, ignorer dem og gjør noe kjedelig sånn at de også kjeder seg. Agreed! Og ta på deg mer klær Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Ok. Bytt telefon-nummer og få hemmelig nummers så blir noe av problemet og antagelig blir litt interessen også borte. Møter du dem gå gata, ignorer dem og gjør noe kjedelig sånn at de også kjeder seg. <3 ;P Den hadde jeg ikke tenkt på ! :] Takk ! Lenke til kommentar
Populært innlegg Demantios Skrevet 16. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2011 <3 ;P Den hadde jeg ikke tenkt på ! :] Takk ! <3 :] hehehe ! ;* ^^ =) han er rimelig smart ! &-D <3 ! 19 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 <3 ;P Den hadde jeg ikke tenkt på ! :] Takk ! <3 :] hehehe ! ;* ^^ =) han er rimelig smart ! &-D <3 ! Nja, hender jeg glimter til en skjelden gang... Lenke til kommentar
hursay Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 <3 ;P Den hadde jeg ikke tenkt på ! :] Takk ! <3 :] hehehe ! ;* ^^ =) han er rimelig smart ! &-D <3 ! <3Jaaaaaa, han er kjempesmart<3<3:]<3 også litt søt<3<3<3<3<3=] :o)<3 :* 4 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hvordan møter du disse gutta ? En måte kan være å henge de ut på facebook Lenke til kommentar
9090 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 ignorer han, hvis han ikke gir seg sier du ting rett ut. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 er litt forvirret, om du blir stalket hvorfor? etter å lest litt på denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1371725&st=0 så kan jeg kun gå utifra at disse personene prver å fange deg for å stille deg ut? eller...? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå