Gå til innhold

Word 2010 - Endre visning

Docep

Anbefalte innlegg

Har brukt Office og Word med ujamne mellomrom i ein del år, og stort sett vore nøgd med programma. Men 2010 versjonen hadde ein del endringar som er vorte eit lite irritasjonsmoment for mitt vedkommande. Eg er rimeleg håplaus når det gjeld data, og med ein tålmodighet som er nærmast fråverande til tider er dette ein uheldig kombinasjon.

Saken er den at eg likar best å sjå side for side med scroll i stigande rekkefølge slik som i tidlegare versjonar. Eg føler det gjer meg mest oversikt, i staden for det nye oppsettet der du får fleire sider samtidig. Kvar gong eg går inn på eit dokument kjem visninga som i den nye versjonen. Eg går då inn på visning for og endre oppsettet til ei side eller sidebredde. Men når eg går inn på zoom for å endre storleiken endrar dokumentet visning avhengig av kor stort eller lite eg prøvar å få visning på ei side.

Korleis endrar eg sidevisninga slik eg vil og storleik utan at word endrar visninga, og eg får mitt foretrukne oppsett kvar gong eg opnar programmet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjerne dårlig forklart av meg i første post, men det er dette eg har prøvt. Når eg då får min foretrukne storleik velger Word å vise to eller tre sider samtidig der eg berre vil ha ei, i stigande rekkefølge slik som i tidlegare versjonar. Korleis kan eg hindre Word i å endre sideoppsettet mitt når eg endrar zoom, og gjerne få ei instilling som er den samme kvar gong eg opnar Word på nytt?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ser ut til å vere fabrikk/forhåndsinnstilling på pc som er problemet. Visninga er nemleg forskjellig på den bærbare og den stasjonære. Den eine kan eg fint justere, men den andre legg automatisk alle sidene sidevis ved mindre zoom enn rundt 120%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...