Slonken Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Problemet er at den avmerkingsboksen er grå og ikke hvit, altså jeg får ikke lov å hake ut, noen som har peil på dette, skikkelig irriterende at det ikke fungerer. høyreklikk på mappe-deling og sikkerhet-deling- "hvis du vil gjøre denne mappen og undermapper private, slik at bare du har tilgang, merker du av i følgende avmerkingsboks" x gjør denne mappen privat Win Xp prof,service pack 1. Please help! Lenke til kommentar
FAV Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei. Du har sikkert Fat32 på harddisken, for å få mappene private må du konvertere til NTFS filsystem. Bruk hjelp i windows der finner du informasjonen du trenger for å gjøre dette. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Du må også gå inn på kontrollpanel-->folders og ta vekk haken ved "use simple filesharing" Da kan du sette rettigheter på enkeltfoldere. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 alle diskene mine er Ntfs! Forsøkte med svar nr 2 her, å skru av enkel fildeling, da fikk jeg jo selfølgelig opp endel flere alternativ. Så det løste problemet... Men allikevell rart at ikke det skulle virke i standar innstillingene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå