guch2204 Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Hei! Jeg er på jakt etter en varm vinterjakke til vintern. Jeg har snublet over en side som kom som en annonse på facebook. http://billigejakker.com/ Er denne siden troverdig? Har dere en bedre side for vinterjakker, så gjerne skriv den ned Takk! Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) LOL lenge siden jeg har sett en mindre troverdig side enn det der... Endret 15. september 2011 av Von-Matterhorn Lenke til kommentar
kynne Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 HAHA! Sjekk den fonten de har brukt som header på siden. Var jo den jeg brukte da jeg lagde bursdaginvitasjoner i Word for 12 år siden 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) HAHA! Sjekk den fonten de har brukt som header på siden. Var jo den jeg brukte da jeg lagde bursdaginvitasjoner i Word for 12 år siden hahahah, herregud, jeg og Dette er kanskje den minst troverdige siden jeg noensinne har sett. Endret 15. september 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Seems legit NOT. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Men med Canada Goose-logoen som ikon på siden, så MÅ den jo være seriøs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå