emwa Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 jeg er egentlig ganske flink på skolen. i fjord fikk jeg 5.3 i snitt. jeg går nå i vg2, og mistrives utrolig sterkt på skolen. det er bare jenter med hijaber i klassen min ( altså med muslimsk bakgrunn) nei, jeg er ingen rasist. men jeg tror de fleste forstår hva jeg mener... man faller litt utenfor.. i år betyr ingenting noe. jeg har kommet for sent ørten ganger, uten å bry meg. jeg har skulket timer. jeg har ikke gjort èn lekse enda. jeg har mistet alt som heter motivasjon. ingenting betyr noe. jeg har to fag jeg ikke vil ha, som vil trekke ned snittet mitt betraktelig. jeg trodde jeg kunne bytte fag nå, da rådgiveren opplyste om at siste frist for å bytte fag var i høstferien. i følge henne tar det 3 timer for koordinatoren å flytte meg over på en annen liste... mildt sagt.. jeg er driit lei. mine instinkter slår heller aldri feil. det blir mest sannsynlig 3 i snitt i år. jeg er så lei av skolen, av alt. jeg har tenkt tanken på å gå 2.året om igjen( fordi jeg vet det går dårlig). jeg har jo feil fag, så hvorfor ikke. for min del spiller det ingen rolle om jeg må gå et år lenger på skolen. jeg trenger nye venner og miljø. er det i prinsippet mulig å ta et år av vgs om igjen uavhengig av snitt? er det noen store ulemper jeg burde vite om? får jeg fortsatt et førstegangsvitnemål? noen som har noen generelle råd å gi meg? takker for alt <3 (ps. caps lock virker ikke) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hvilken linje er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå