ferdinan-foto.no Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 -Samtidskunst- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Et veldig flott nattbilde der alt sitter som det skal. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Høy kvalitet over hele opptaket og midtdelingen er det riktige her. Flott lys som treffer den vakre steinveggen perfekt. Det eneste jeg er litt usikker på er blåfargen på himmelen..muligens litt mørkere, men som sagt veldig usikker. Flott fotohåndtverk fra deg igjen. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Klasse over dette. Himmelen og månen er med på å gjøre bildet riktig severdt, men litt støy har du pådratt deg her. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Flott formidling av bygget! Innblendingen synes som svært vellykket. Skulle påpeke at månen praktisk talt satt prikken over ien her før jeg så teksten. Månen setter uansett prikken over ien og det har du tydeligvis også sett. Er det tillatt å spørre hvilke teknikk du har brukt på utbyttingen her? Jeg synes "Blend If..." for layerne fungerer meget godt dersom den gamle himmelen f.eks er ensartet lys i forhold til resten av bildet. Solid jobb og pen presentasjon. Kanskje hakket mørk, men det kan nok hende at selv en liten oppjusterning hadde forkludret den fine kveldsfølelsen du har her og gitt det mindre naturlig look. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Flott bidet av museumet, og innblendig av nattehimmel fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg