Monna Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Hei Er nå en stolt eier av en HTC sensation - og førsteinntrykket er kjempegod!!! Sammenligna med N8 er den en drøm!!! Har rimelig greit klart å sette meg inn i mobilen - det er ihvertfall det jeg innbiller meg... Er ganske sikker på at jeg blir å oppdage mange nye funksjoner etter hvert For meg er det kjempeviktig å installere en password reminder, og har funnet denne - OI safe. Har prøvd å legge den inn på telefonen, men får det ikke til. Måten jeg har gjort det på er at jeg har gått til siden jeg har linket til, og prøvd å laste ned OI safe. Jeg får lastet den ned, men når jeg skal installere blir den blokkert pga at den "ikke kommer fra Androide-markedet". Trykker da på "innstillinger" og tillater at mobilen skal kunne laste ned "ukjente kilder". Etter det er det stopp! Klarer ikke å finne programmet.... Noen som kan hjelpe meg her? Ingen som har prøvd IO safe og som vet om det er en spesiell teknikk som skal til for å få lagt den på telefonen? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg ser at flere her sier at du burde gå for Nokia modeller, der jeg per dags dato jobber så er vi nå på vei til å fjerne Nokia modeller til en telefon vi supporterer. Dette er fordi så og si alle som vi først har frarådet med å kjøpe en Nokia, har kommet tilbake og ber oss om å skaffe dem en telefon som fungerer. Den telefonen vi anbefaler er da per dags dato iPhone 4, nå kommer iPhone 5 ut snart og jeg har prøvd iOS 5 de siste ukene og jeg ville enten gått for en iPhone 4 eller ventet på 5'ern. Men for all del Samsung Galaxy S2 er heller ikke å fraråde. Kan også sterkt anbefale HTC Sensation eller Incredible. -Nyrili Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Den telefonen vi anbefaler er da per dags dato iPhone 4, nå kommer iPhone 5 ut snart og jeg har prøvd iOS 5 de siste ukene og jeg ville enten gått for en iPhone 4 eller ventet på 5'ern. Men for all del Samsung Galaxy S2 er heller ikke å fraråde. Kan også sterkt anbefale HTC Sensation eller Incredible. -Nyrili Virker ikke spesielt seriøst å anbefale en utdatert iPhone 4 når Samsung og HTC begge har langt bedre modeller. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Grunnen til at vi anbefaler den er fordi det er en enkel mobil, den har det en forretningsmann/kvinne trenger, dessutten er det ikke noen vanskelige menyer og alt er lett tilgjengelig. De siste par ukene så har vi bedt de som virkelig har lyst på iPhone til å vente til iPhone 5 kommer, så lenge det ikke haster med ny telefon. -Nyrili 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så du mener htc og samsung har vanskelige menyer? Merksnodig konklusjon fra en som skal vite bedre. Å anbefale en utdatert iphone 4 er jo på grensen til skandale. Tror kanskje det er lurt å legge personlige preferanser og/eller fordommer igjen hjemme når man skal ut og anbefale telefoner til andre. Det har iallefall jeg forstått. Hva gjør du den dagen en av de du anbefalte iphone 4 til, kommer til deg med en telefon han/hun misstrives med og opplever som utdatert? Skal du da fortelle vedkommende at han er for dum for de siste og beste telefonene? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så du mener htc og samsung har vanskelige menyer? Merksnodig konklusjon fra en som skal vite bedre. Å anbefale en utdatert iphone 4 er jo på grensen til skandale. Tror kanskje det er lurt å legge personlige preferanser og/eller fordommer igjen hjemme når man skal ut og anbefale telefoner til andre. Det har iallefall jeg forstått. Hva gjør du den dagen en av de du anbefalte iphone 4 til, kommer til deg med en telefon han/hun misstrives med og opplever som utdatert? Skal du da fortelle vedkommende at han er for dum for de siste og beste telefonene? Jeg sier ikke at HTC og Samsung har vanskelige menyer, men de er mer avanserte enn den menyen som er på iPhone. Siden jeg startet her for 2-3 mnd siden har jeg allerede bestilt 20 stk av iPhone, ingen av de har kommet tilbake å sagt at de er ufonøyd med mobilen fordi de mener at den er utdatert. Vi har fått inn 2 bestillinger på iPhone 5. Og hvis det dukker opp en som er ufornøyd med sin iPhone og det har gått mindre enn 30 dager kan vi bare bytte den. -Nyrili Lenke til kommentar
newnick Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så du mener htc og samsung har vanskelige menyer? Merksnodig konklusjon fra en som skal vite bedre. Å anbefale en utdatert iphone 4 er jo på grensen til skandale. Tror kanskje det er lurt å legge personlige preferanser og/eller fordommer igjen hjemme når man skal ut og anbefale telefoner til andre. Det har iallefall jeg forstått. Hva gjør du den dagen en av de du anbefalte iphone 4 til, kommer til deg med en telefon han/hun misstrives med og opplever som utdatert? Skal du da fortelle vedkommende at han er for dum for de siste og beste telefonene? Jeg sier ikke at HTC og Samsung har vanskelige menyer, men de er mer avanserte enn den menyen som er på iPhone. Siden jeg startet her for 2-3 mnd siden har jeg allerede bestilt 20 stk av iPhone, ingen av de har kommet tilbake å sagt at de er ufonøyd med mobilen fordi de mener at den er utdatert. Vi har fått inn 2 bestillinger på iPhone 5. Og hvis det dukker opp en som er ufornøyd med sin iPhone og det har gått mindre enn 30 dager kan vi bare bytte den. -Nyrili Da må jeg spørre deg. Har du prøvd HTC sense 3.0 eller nyere? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 SGS2 er ikke kun for spesielt interesserte. De fleste jeg kjenner som har denne telefonen er helt normale folk. Søstra mi har en for christs sake, og hun er ikke akkurat noen prodigy på teknologi. Hun forstår såvidt konseptet med lysår. Beklager 100 % off topic, men dette sitatet er legendarisk! Hvis jeg noensinne skal ha et sitat i signaturen min så blir det dette. On topic: Når det gjelder OI Safe så ville jeg ha prøvd å installere den fra Android Market. Her er link til appen i Market. -KJ Lenke til kommentar
Monna Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Hallo Har nå hatt HTC sensation i et par mnd, og er veldig fornøyd - stort sett. Menyene har ikke helt logisk oppbygging, men med litt knoting så finner jeg frem. Har installert "Keeper" i stede for OIsafe, og det fungerer perfekt! Tror nok ikke jeg utnytter telefonen maksimalt, er vel ikke i nærheten en gang, men jeg har det jeg trenger på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå