SG_93 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) noen som vet om noen bra equalizer til pc,en sånn at jeg kan skru opp mer lyd har et headsett som takler mye lyd og bass så jeg lurte på et bra gratis equalizer program? Endret 15. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 mer lyd? du får ikke høyere lyd av å skyve på noen knotter på en EQ er målet å få høyere lyd trenger du en forsterker, lydkortet kan ikke pumpe ut mer lyd enn det kan. å rote med en EQ gjør bare at du får forskrudd og jævlig lyd uansett Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 hadde noe på gammel pc,en som jeg kunne skru opp lydn så headsette fikk ytes på max Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 du har volumkontrollen i windows, høyere en den går går ikke lyden, du kan forsterke alle frekvensbåndene i en EQ men da forsterker du bare støyen også. hvordan headset har du btw? Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 ok takk for svar headsette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå