Dynasti Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Hei. Fikk ett oppdrag av onkel å få bildene croppa til kun ansiktet og få størrelsen til 24x36. Hvilken program vil jeg bruke til å gjøre dette så enkelt som mulig? Har over 100 bilder å gjennomføre dette på litt kjapt, har en liten deadtime å nå. Tusen takk i forhånd! Endret 15. september 2011 av Dynasti Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg vil gjette på at du kan gjøre dette via Picasa som er gratis, men jeg er ikke 100% sikker. Ellers er det bare å google image crop face batch for å finne andre løsninger. Noen av de koster penger, men sikkert mulig å finne en trail du kan bruke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du kan bruke image resizer som er en del av diverse power toys, du fritt kan laste ned fra Microsoft. Dog fungerer dette KUN til å endre størrelsen på en bunke bilder. Croppinga vil jeg anta at du må gjøre manuelt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror ACDSee kan batch croppe og resize. Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Tusen takk, har image resizer å den funker veldig bra! trenger bare å finne en bra cropping's software nå. Takk igjen Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Tusen takk, har image resizer å den funker veldig bra! trenger bare å finne en bra cropping's software nå. Takk igjen Prøv FastStone, Programmet kan gjøre det du nevner og har også Batch kjøring. Det er gratis også :-) Endret 15. september 2011 av baarsk Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Ble nettop ferdig med prosjektet, heftet ikke etter som man fikk tak i ordentlige tools. Takk for hurtig svar, sparte meg ett par timer ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå