daho Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei. Starta pc'en med oppstarts diskett for å formatere. Siden c: (5gb) er NTFS kom den ikke fram, isteden kom d: (10gb) opp men hadde navnet c: . Så jeg tok quick format på c: (10gb). Etter på så jeg at jeg hadde formatert d:, og jeg har et par viktige filer der. Er det noen av dere som vet om et program som gjennoppretter det som har blitt slettet.? Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 den er alltid kjip... har ennå ikke funnet en som funker skikkelig... men du har vel lært nå, og er litt mer forsiktig neste gang... :wink: Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Du har faktisk flere... Du har Getdataback for både FAT og NTFS Irecover er jo ett Acronis RecoveryExpert VirtualLab Easyrecovery Dette er de jeg veit om, men det koster deg å registrere, noe du må ellers viser den deg filene bare på ert.... Den gjennoppretter ikke en dritt over 4kb hvis du ikke registrerer.... koster alt fra 700-2000,- for de forskjellige... Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 backup - backup - backup - backup ..Glemte jeg å si hva som er viktig med "viktige" filer? - Backup! (nesten gratis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå