Skunkish Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei! Jeg kjøpte meg et par freshe conver-sko i lyseblå. Jeg har hatt dem i et par mnd nå (ikke VELDIG mye brukt), og de slutter ikke å gi fra seg en skarp og vond plastikklukt. Jeg innbiller meg at det kan være fargestoffene som skoene er laget av, eller noe lignende? Uansett, noen som har noen tips til å få vekk lukta, noe jeg kan spraye/smøre på? Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har du prøvd å vaske dem? Det kan jo få bort lukten ! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Hehe, merkelig nok hadde jeg ikke tenkt over det! De ligger i maskinen nå, får håpe på det beste! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Det hjalp ikke å vaske dem... Noen flere tips? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kan det være gummi skoene lukter? Jeg vet at slike sko har en tendens til å lukte det, og om du synes det er en ubehagelig lukt så bør du unngå dem. Det pleier å forsvinne etter du har brukt dem en stund. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Vittig at skoene dine lukter når brukernavnet ditt er Skunkish. Anyways, det er sikkert gummilukten. Den pleier jo å forsvinne av seg selv. Endret 2. november 2011 av b0nn3 1 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Hehe, går til navnet, men det går utover flere enn meg selv Men ja, det har en form for gummi-lukt.. Ingen andre par med converse jeg har eid har noensinne luktet slik, though! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kanskje det nåværende paret er fakes? At det er brukt en annen gummitype som lukter stramt? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Ville vært lureri i så fall, da jeg kjøpte dem på stress.. Men ja, muligheten er jo selvfølgelig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå