Morten Ellingsen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Grønnfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Knallbra bilde av Grønnfinken Morten, skarp og detaljerik komposisjon. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Denne har jeg ikke sett på hele sommeren, men den er vel snart i farta her også. Utførelsesmessig upåklagelig Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Litt usikker på plasseringen (komposisjonen), resten er jeg veldig sikker på: Flott jobb! Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei. Grønnfinken har kostet meg er par tusen kr i sommer:) Fin diagonal, sola har du full kontroll over, fin skarphet med glimt i øyet og fine farger mot en knall bakgrunn. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Utrolig flott denne her. Skarpt så det holder og flottt lys og farger. Har så vidt fått prøvd meg litt med samme objektivet, men må nok øve litt til før det blir noe digitutførelse. Føler de stikker av når jeg kommer. Må vel spandere på meg noe kamo utstyr av noe slag. Fikk litt sansen for duk. Noen tips? Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Utrolig flott denne her. Skarpt så det holder og flottt lys og farger. Har så vidt fått prøvd meg litt med samme objektivet, men må nok øve litt til før det blir noe digitutførelse. Føler de stikker av når jeg kommer. Må vel spandere på meg noe kamo utstyr av noe slag. Fikk litt sansen for duk. Noen tips? Objektivet er godt, ingen tvil om det. Når det gjelder kamo, har jeg ingen erfaring overhode. jeg rigger meg til på en stol og sitter stille å venter, det er utrolig hva småfuglene vender seg til - men det krever tolmodighet,tolmodighet og atter..... Sikkert mye bedre med en eller annen type kamuflasje. Bilde er førøverig tatt på drøye 2,5m. Takk for kommentaren Bjørn David. PS: Foring er et must. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Hei. Grønnfinken har kostet meg er par tusen kr i sommer:) Fin diagonal, sola har du full kontroll over, fin skarphet med glimt i øyet og fine farger mot en knall bakgrunn. Har frøprisen gått opp oppi dalen? Eller har finken gjort noe annen ugang..Hehe. Takk for kommentaren Frode. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Utrolig flott denne her. Skarpt så det holder og flottt lys og farger. Har så vidt fått prøvd meg litt med samme objektivet, men må nok øve litt til før det blir noe digitutførelse. Føler de stikker av når jeg kommer. Må vel spandere på meg noe kamo utstyr av noe slag. Fikk litt sansen for duk. Noen tips? Objektivet er godt, ingen tvil om det. Når det gjelder kamo, har jeg ingen erfaring overhode. jeg rigger meg til på en stol og sitter stille å venter, det er utrolig hva småfuglene vender seg til - men det krever tolmodighet,tolmodighet og atter..... Sikkert mye bedre med en eller annen type kamuflasje. Bilde er førøverig tatt på drøye 2,5m. Takk for kommentaren Bjørn David. PS: Foring er et must. Takk for tips, tålmodighet har jeg ikke så altfor mye av, men jeg merker jo jeg slapper inmari godt av med kamera i hånda, så mulig det kan gå Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skarp og fin fuggel i fine farger... Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fint bildet av grønnfinken med solsikkefrø i nebbet. Ferger, komposisjong og dof sitter godt alt sammen. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nydelig bilde flott lys og farger Artig med frøet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg