losid Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Det skal eg Det eg er mest spent på er om alt går som det skal, at den starter og fungerer ....om ikkje, så begynner eg å mase igjen ! Men satser på at det går bra. Skal komme med tilbakemelding Forresten - er det kjølepasta på prosessoren? Eller må eg kjøpe det i tilegg? .. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Er som regel kjølepasta på kjøleren Lenke til kommentar
Mammus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 KRIIIISE! Så ikke før nå at flere av delene ikke er inne på lager. Jeg som gledet meg sånn til å sette igang med dette Lenke til kommentar
losid Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jepp... både kabinett og strømforsyninga er ikke på lager.. Kjipt. Men tar vel ikkje sååå lang tid før dei får det inn Trenger eg forresten HDMI kabel fra skjermkort til skjerm? Ser på skjermkortet at det står "mini-HDMI" .. og trur ikkje det følger med slik kabel verken med skjermkort eller skjerm? (skjerm og skjermkort er HD) ...faen så eg maser edit; oi, nå ser eg at også skjermkortet mangler på lager... Endret 19. september 2011 av losid Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Til skjerm bruker du vel helst DVI... Kabler skal følge med skjermen. Lenke til kommentar
losid Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Lurer på om eg skal bytte ut både skjermkort (gtx 570 fortsatt, men annen produsent), kabinett og strømforsyning til det de har på lager . Orker ikke vente på at MSI skjermkortet skal komme på lager neste onsdag (som det står, og så får man sikkert ikke pakka før veka etter det igjen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 GTX 570 Phantom Lenke til kommentar
losid Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Da ble det Phantom kortet istedenfor Ser den har fått veldig gode anmeldelser både på ytelse og støy! Takk arni90. Byttet også strømforsyning... men usikker på om den har nok kontakter, eller passer? Er kun Grafikkort og strømforsyning som er endret. Gidder noen å sjekke den oppdaterte lista HER: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=980156&su=C1EB367E-3F34-44F7-B668-D787B97AC62B - og si om alt passer, eller bør eg endre strømforsyninga eller noe annet? Endret 19. september 2011 av losid Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det følger kun VGA-kabel med skjermen så du må enten skaffe en DVI eller HDMI-kabel på egenhånd. VGA fungerer det også, men man kan oppleve noe dårligere kvalitet på bildet, flimring etc. Strømforsyningen kan du bytte til Corsair HX750W. Den er bedre, modulær og koster noenlunde det samme som den du har i lista. HX750W har også nok futt til ytterligere et GTX570 hvis du noen gang skulle ønske det. Er du imidlertid sikker på at du aldri vil kjøre SLI/to skjermkort kan du like godt gå for SilverPower SP-SS620M eller Corsair HX650W. Vurdert CPU-kjøler forresten? For ca. 300kr får du CoolerMaster Hyper212+ som vil følge i5 2500k opp til 4.5Ghz uten problemer. Dette kan dog alltids tas på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 TX 750 M er faktisk veldig lik HX 750 og er en meget kurant strømforsyning, noe dårligere effektivitet, men ellers veldig nærme. Lenke til kommentar
losid Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Corsair HX750W er ikke på lager, og er på lager ubekreftet 6 oktober.. La en TX750W modular (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=646596) til isteden. Hva er forskjell på HX og TX? .. Lenke til kommentar
losid Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 TX 750 M er faktisk veldig lik HX 750 og er en meget kurant strømforsyning, noe dårligere effektivitet, men ellers veldig nærme. Ok, da går eg for den og Phantom GTX570 Så var det kabinettet da ... det har de heller ikkje på lager. Argh.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Dustin har kabinettet på lager sammen med strømforsyning og sannsynligvis alt annet du har på lista til en hyggeligere pris. EDIT: For skjermkort kan du legge inn GTX 570 SOC, som kommer med 15% overklokk ut av eska og en god kjøler. Da snakker man mye ytelse for penga. Endret 19. september 2011 av arni90 Lenke til kommentar
losid Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Toppers arni90 ! Kan du eller SVEIBUEN sjekke denne lista, at alt stemmer? er ikke helt stødig når eg må sette sammen lista på nytt helt selv, hehe.. : http://imageshack.us/photo/my-images/835/dustin1z.png/ Endret 19. september 2011 av losid Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Du kan sikkert finne billigere RAM, og jeg hadde heller gått for Vertex 2 enn Agility 3 grunnet rykter om problemer med stabilitet. Ellers fint. Lenke til kommentar
losid Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Ok Da blir alle delene bestilt! Og sparte 1000kr ved å handle fra dustinhome. Selv med kraftigere skjermkort..! Lenke til kommentar
losid Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Sånn Ferdig liste. http://imageshack.us/photo/my-images/838/pcferdig.png/ Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Sånn Ferdig liste. http://imageshack.us/photo/my-images/838/pcferdig.png/ Jeg ser du har bestilt crysis 2 til pc, men ingen optisk drev? Lenke til kommentar
losid Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Nei pokker og! Visste det var noe som manglet, men klarte ikkje komme på det. haha uff. SÅNN, nå er DVD-rom lagt til i lista!.. Takk ! Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nei pokker og! Visste det var noe som manglet, men klarte ikkje komme på det. haha uff. SÅNN, nå er DVD-rom lagt til i lista!.. Takk ! Ingen årsåk, fort gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå