Gå til innhold

Satt i sammen PC for første gang (fan controller?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... kan det by på noe problemer å bruke 1.65V minnebrikker annet enn at de ikke kan overklokkes? Har ikke tenkt å bli helt "farmor" her, men blir jo litt skremt i og med at det er snakk om en del penger investert i dette:p Om rambrikkene blir ødelagt så er det ikke sååååå farlig, men om hovedkortet ev noe annet blir ødelagt så er det litt krise :p

Lenke til kommentar

Nice! Du kommer til å elske den :yes: Men gi meg en tilbakemelding om du klarer å innstallere alle UTILITIES til hovudkortet, som ligger på CD'n som følger med. Eg får ikke til å innstallere noe av de... (programmer til overklokking osv) Fikk kun til å installere driverene..

Og generelt, om alt fungerer som det skal. Eg hadde litt problemer i starten (som du har lest), med at maskina restarta seg selv og frøs når eg spilte. Men etter 3-4 formateringer, fjerning av SSD-disk og innstallering av Win7 4 ganger, så virker alt som det skal.

Prøvde CS:source igår med alt på fult i full oppløsning. Eg klarte ikke å få FPS'n under 300 :!: (ikke det at det er et krevende spill...men likevel)

Endret av losid
Lenke til kommentar

Men gi meg en tilbakemelding om du klarer å innstallere alle UTILITIES til hovudkortet, som ligger på CD'n som følger med. Eg får ikke til å innstallere noe av de... (programmer til overklokking osv) Fikk kun til å installere driverene..

Du kan lasta ner senaste: http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/AI-Suite-II.shtml om det er den du savner. Sikkert andre ting du og kan laste ned om du savner mere ting....husker bare ikke hva som følgte med....

Iexo.

Lenke til kommentar

haha, høres ut som en tålmodighetsprøve dette her. Tror jeg unngår mye problemer uten SSD, men som de sier i Flåklypa "Time vil sjåv!" =)

Bestilte du med SSD? Så prøver du selvsagt den først. Losid var nok bare en av de få uheldige ang SSDen.

Jeg bestilte ikke SSD. Tenkte jeg skulle vente litt. Noe sier meg at det vil bli en del billigere for mer GB snart. Har jo allerede sunket i pris, men jeg har trua på litt mer nedgang. Har jo et lite budsjett å forholde meg til :p

Lenke til kommentar

BATTLEFIELD 3 UPDATE:

1920x1080 - ULTRA settings.

= Nydelig!!

Kjører helt fint, uten lagg og med bra FPS.

Har målt litt med FRAPS, og det laveste eg har målt er 42fps i intens kamp på et stort uteområde med mye trær osv.

Men normal FPS er ca 60 og oppover.

Nå skal det sies at eg ikke har testet et STORT maps med fly, helikoptre osv. Men skal prøve mer nå :)

For et fantastisk spill og grafikk... :dribble:

edit; og for en fantastisk PC! :thumbup:

EDIT2; må få nevne lyden i dette spillet... det er noe av det mest realistiske og kuleste eg har vert borti.

Endret av losid
Lenke til kommentar

Da er PC-en oppe og går! Dette virker lovende, men nå er jeg dritt lei av å installere drivere osv :p

Da gjenstår bare å sette igang nedlasting av Steam, Sc2 og BF3 beta så er jeg klar for en laaaang og god helg :D

EDIT: Fytti helvete jeg glemte å sette i deksel for utgangene på baksiden av hovedkortet før jeg satt inn alt... /sigh

Endret av Mammus
Lenke til kommentar

Da er PC-en oppe og går! Dette virker lovende, men nå er jeg dritt lei av å installere drivere osv :p

Da gjenstår bare å sette igang nedlasting av Steam, Sc2 og BF3 beta så er jeg klar for en laaaang og god helg :D

EDIT: Fytti helvete jeg glemte å sette i deksel for utgangene på baksiden av hovedkortet før jeg satt inn alt... /sigh

Gled deg :)

Tester Casbian Border på BF3 nå. Flyr helikopter, og jets med 70 + FPS på ULTRA. Noe eg aldri hadde trodd.. Hadde regnet med rundt 40 fps på et så stort maps med så stor aktivitet (64 spillere)

Endret av losid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...