Reidun_C Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Høst ved fjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det eksisterer vel ikke noe forbud mot å ta bilder av andres hager så vidt jeg vet. Når du likevel ikke oppgir hvor er du i hvertfall godt på den trygge siden. Når det er sagt så synes jeg du i forgrunnen får med mye som forteller om miljøet vi befinner oss i og fargene er flotte. Jeg ville kanskje hatt grillen bittelitt lenger inn i bildet og steinene i forgrunnen har fått litt vel mye lys, men ellers syens jeg du har en trivelig formidling her.. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bildet virker noe overeksponert. Kunne sikkert justert -0,5 til -1,0 i etterbehandlingen. Enig i at grillen kom litt langt ut til siden. Det finnes ingen forbud mot å fotografere eller publisere bilder av andres eiendom. Da hadde det ikke vært lett å være fotograf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg