b-real Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70881 Noen som blir med på å gå naken fra trondheim til oslo elns? Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hehe, hver sin smak.. Oslo - Trondheim? Hva med bare Karl Johan? Han har i hvertfall selvtilit, karen. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Han har i hvertfall selvtilit, karen. Hehe, ja... Han stilte i rettssalen splitter naken Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Oslo - Trondheim? Hva med bare Karl Johan? Har ikke gått Karl Johan, men har gjort det i gågaten i Fredrikstad.. relativt uproblematisk Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hehe, sterkt! En russegreie eller? Uansett så er det tøft at du har gjort det Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Vi hadde for noen år siden som russeknute å springe over Tromsøbrua naken. Vet ikke om noen gjorde det da siden det ikke var det året jeg var russ. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Er litt pinlig å få reisning midt på gata då.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 jepp det var russegreie ja.. og nei det var ikke snakk om reisning, selv om det var mye pent som tittet på.. litt selvkontroll har man da, og særlig når man er full... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 h0h0h0... Hadde /me gjort det hadde eg gått å slept på utstyret.. måtte nesten ha ei vogn til utstyret. (snakker om spader og..og..og sånne ting, ikkje lille/store-arve ) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har løpt rundt naken oppe i påsken for noen år tilbake jeg. Du kommer inn med kutt på bena siden du faller igjennom skaren og alt sammen. Ikke og anbefale. Satt vell i 1time og varmet meg forran peisen når jeg kom inn igjen. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hehe, mindre behagelig ja. :smile: Gikk barbeint et par ganger fratil en kamerat av meg sist vinter. En ca. 200-300 meters tur. Med snø opp til midt på leggene var ikke det spesielt deilig, men gøy var det... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hunden min sto utenfor huset, så plutselig sprang hun mot noen ski-dudes! Jeg måtte løpe barbeint bortover snøen en 2-300 m... VONDT! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg tipper godsairforce og gomles return blir med og går naken, da kan de sikkert få lagt inn noen protester mot norges "sinnsyke lover" Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tobarnsfaren har tenkt å tilbakelegge 1363 kilometer uten en tråd på kroppen. han har jo sokker da Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 han har jo sokker da Ja, han jukser! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Sa eg skulle snobada hvis tempen gikk under -30 :o (langt nord ja) Noe eg ikkje trodde ville skje :/ Fikk ha pa boxer da. VARM dusj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå