bagcrap Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei! Jeg har planer om å oppgradere harddisken på min Macbook. Passer hvilken som helst 2.5" hd? Kunne tenkt meg en 7200 rpm hd, enten i 500gb eller 1tb. Mac'en brukes til spillejobber, så det eneste den blir brukt til er musikk. Jeg har til nå drasset med meg en 1tb ekstern harddisk, og har rett og slett lyst til å slippe å ha den med meg Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, så lenge du passer på at det er en s-ata disk dersom mac'en har s-ata. Ellers kan du se her dersom du trenger hjelp: http://www.ifixit.com/Browse/MacBook Lenke til kommentar
bagcrap Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Husker jeg riktig så er det en MacBook Core 2 Duo 2.16 ghz fra 07/08, og jeg mener å ha lest meg frem til at den har SATA Så litt rundt på nett nå, og en Samsung SpinPoint MP4 640GB vil passe mitt bruk ganske så greit. Skal dobbeltsjekke at det faktisk SATA på dataen når jeg kommer tilbake til hybelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå