bonkytonk Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Placeboeffekten har kurert folk for sykdommer som Parkinsons, så det er ikke usannsynlig at du kan oppleve noe slikt av sjokolade. Kakao inneholder dog stoffer som påvirker humøret ditt, og er som regel full av sukker, så om du ikke får i deg mye sukker ellers i døgnet kan du sikkert merke det på kroppen. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 ja, jeg vet ikke om jeg bare skal droppe å spise sånne ting som jeg får for meg at ikke er bra, eller om jeg skal trosse uroen, så forsvinner det? Om det ikke er noe i det i det heletatt, så er vel det det beste..... Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hva koster en Toppris sjokolade på Narvesen? Noen som vet? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg lurer sterkt på en ting. Tar 150 mg daglig. Men i natt har jeg ikke fått sovet, efexor skal tas til vanlig tid uansett? Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jada, bare ta efexor til vanlig tid du. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Har det helt topp om dagen!! Men har de siste dagene følt meg litt dårlig psykisk, noe som jeg ikke har gjort på leeenge.. Kan dette komme av at jeg festa og drakk alkohol på fredag? Jeg har ikke drukket på kjempe lenge, men ble en fest på fredag, så tror muligens det er årsaken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå