MotoG Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Siland Beskrivelse: Behandlet i Lightroom, raw format. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Et godt , skarpt bilde av en vakker fugl. Tror et tettere utsnitt ikke hadde vært dumt her? Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Flott bilde av Sildanda Melvin, syntes kompen er fin å. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Litt tettere utsnit og fuglen litt lengre ned i bildeflaten er mitt førsteinntrykk i tillegg til at du har gjort et godt opptak her Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Takk for kommentarene og synspunkter, Morten og Håkon, håper dere åpnet det i full størrelse, kommer mer til sin rette da. Takker for alle karaktergivinger, men det hadde vårt fint om dereandre hadde begrunnet hvorfor de forskjellige karakterene ble gitt. Det sier meg ikke så mie med bare et tall, det er ikke noe å være redd for og skrive litt i tillegg. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Takk til deg også, Espen Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Takk for kommentarene og synspunkter, Morten og Håkon, håper dere åpnet det i full størrelse, kommer mer til sin rette da. Takker for alle karaktergivinger, men det hadde vårt fint om dereandre hadde begrunnet hvorfor de forskjellige karakterene ble gitt. Det sier meg ikke så mie med bare et tall, det er ikke noe å være redd for og skrive litt i tillegg. Åpner alltid originalbilde og i full størrelse. Det er derfor jeg mener at du kunne hatt et tettere utsnitt, når jeg ser den gode kvaliteten. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Hyggelig Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Synd du har fått et flott bilde av Silanda her! Skal jeg pirke på noe så tror jeg at jeg hadde dreid bilde litt, slik at kroppen på selve anda lå vannret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg