Larsemão Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Faen i helvete, var sikker på at eksamensdatoen var 29. november, så hadde planlagt å gå gjennom geometrikapittelet + eksamensoppgaver imorgen, og nå sitter jeg med funksjoner 2 kapittelet, så sjekker jeg og da er jo pokker eksamen imorgen!! PANIKK Tar opp igjen, fikk 4 sist, så er jo ikke verste utg.pkt. men nå ser det mørkt ut for å klare å forbedre karakteren ihvertfall. Noen som har noen gode råd? Blir en laaaaaang natt Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 -Sove mye pleier å være et godt utgangspunkt. -Jogge en liten tur i morgentimene for å få blodet til å pumpe. -Ta med alt du har av eksamensoppgaver, løsninger og kladdebøker (men viktig med systematikk så en ikke sløser tid) Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Null sjans for at jeg får sovet mye denne natten, det har jeg ikke tid til nå x) Lenke til kommentar
torsbein Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg spør igjen. Hvis noen andre her skal ta R1 i Oslo i morgen, Hvor skal eksamen foregå? Jeg ville satt veldig stor pris på det om noen vet svaret. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg spør igjen. Hvis noen andre her skal ta R1 i Oslo i morgen, Hvor skal eksamen foregå? Jeg ville satt veldig stor pris på det om noen vet svaret. Valhall arena, Innspurten 16 0663 Oslo 1 Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Lurer på hvordan vanskelighetsgraden blir i morgen... Når jeg titter på de gamle eksamnene er det noen eksamner jeg synes ser helt okey ut, mens noen er veldig vanskelige:/ Den fra i vår synes jeg er helt forferdelig. I hvert fall del 1. Der hadde jeg strøket. Den fra 2008 kunne jeg fått en helt grei karakter på. Gruer meg skikkelig.. Dette kan gå alt fra helt greit til helt forferdelig, alt avhengig av hvordan oppgaver som blir gitt. Håper det blir gitt mest vektorer og algebra på del 1, litt sannsynlighet kan godt komme på del 2, og ellers håper jeg på så lite geometri som overhodet mulig:P Lenke til kommentar
torsbein Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Valhall arena, Innspurten 16 0663 Oslo Tusen hjertlig takk! Vet du nar det starter? Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 På min lapp står det at siste oppmøte er kl. 08.00 Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Valhall arena, Innspurten 16 0663 Oslo Tusen hjertlig takk! Vet du nar det starter? Bare hyggelig! Siste oppmøte er kl. 08:00, eksamen starter kl. 09:00 1 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Noen som kan kjapt skrive over en liste over alt man bør ha med seg på eksamen i form av utstyr og stoff? "Litt" stresset akkurat nå Hva mener dere med siste oppmøte? På lappen jeg fikk fra den skolen jeg skal på står det ikke annet enn eksamenstart 0900 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei dere, - -- noen som har en oversikt (nettsider) over løsningsforslag til henholdsvis R1 og 2MX, som veit hvor det er og hvor gode løsningsforslag de er? *** Edit; løsningsforslag til examsoppgaver Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Folk skal jo registrers, og det er en del folk så det er klart at det tar litt tid. Derfor må du møte senest kl.8, og eksamen starter kl.9. Jeg kommer til å ta med alle skrivebøker, R1-bok, løsningsforslag til noen av oppgavene i boka, penal med nok av blyanter og penner, viskelær og korrekturlakk, linjal, gradskive, passer, kalkulator, laptop m/lader, lappen jeg har fått i posten av privatistkontoret, og for all del LEGITIMASJON. Pluss mat og drikke. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har en tidligere 2MX-bok + skrivebøkene derfra, det funker vel godt det òg tenker jeg?? Hva syns dere Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Her i Bergen har vi oppmøte kl. 8:30 og eksamen fra kl. 09:00. Jeg synets også at eksamenslokalene var litt kronglete til. Plassen ligger jo langt ut i loddefjord, som betyr at jeg må beregne nesten beregne 1.5 time med buss på en strekning som er 13 km med bil fra der jeg bor. Lykke til alle sammen! 1 Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har en tidligere 2MX-bok + skrivebøkene derfra, det funker vel godt det òg tenker jeg?? Hva syns dere Ville nok anbefalt deg å ha R1-bøker. 2MX er jo ikke det samme faget som R1. Nå vet ikke jeg hvor mye av pensumet som er endret, men jeg vet at det er noe i hvert fall. Men hvis det er det eneste du har, så er det selvfølgelig bedre enn ikke noe. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei dere, - -- noen som har en oversikt (nettsider) over løsningsforslag til henholdsvis R1 og 2MX, som veit hvor det er og hvor gode løsningsforslag de er? *** Edit; løsningsforslag til examsoppgaver Sjekk førstepost Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Her i Bergen har vi oppmøte kl. 8:30 og eksamen fra kl. 09:00. Jeg synets også at eksamenslokalene var litt kronglete til. Plassen ligger jo langt ut i loddefjord, som betyr at jeg må beregne nesten beregne 1.5 time med buss på en strekning som er 13 km med bil fra der jeg bor. Lykke til alle sammen! Her er det også R1 eksam lagt til utnfor byen, og kronglete å omme til (Ladejarlen vgs..) **Trondheim Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Her i Bergen har vi oppmøte kl. 8:30 og eksamen fra kl. 09:00. Jeg synets også at eksamenslokalene var litt kronglete til. Plassen ligger jo langt ut i loddefjord, som betyr at jeg må beregne nesten beregne 1.5 time med buss på en strekning som er 13 km med bil fra der jeg bor. Lykke til alle sammen! For meg er det bare å gå opp en bakke, så er jeg der Hvis det er noen andre som også er våken fordi de ikke klarer å sove: Må man ha med seg det brevet man fikk fra eksamenskontoret? Isåfall må jeg lete etter det. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ja, ta med brevet + legitimasjon Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå