Gå til innhold

PS3 til VGA kabel

Lauritzen

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kjøpt en ps3 til vga kabel for å kunne spille ps3 på pc-skjermen min: http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=2717 . Da slipper jeg å drasse rundt på en stor 32 tommer visst jeg f.eks skal på lan. På bruksanvisningen står det jeg må koble den grønne kabelen inn i tv'en (for å fikse på instillingene på ps3) og vga'en inn i pc-skjermen. Det har jeg gjort, og har også innstilt alt som bruksanvisningen sier. Et flott og klart bilde kommer opp på pc-skjermen min, og kunne ikke vært mer fornøyd. Skrur av tv'en og til slutt drar jeg ut den grønne kabelen av 32 tommeren min. Det er da pc-skjermen min plutselig går i svart i 1 sekund, å så kommer bildet tilbake.. Helt forferdelig lyst og uklart! Har prøvd å stille inn ALT som går ann på pc-skjermen men ingen ting gjør det mørkere eller skarpere.

Lurer på om noen har erfart dette før? Noen som vet hva som er problemet muligens?

Kjøpte jo denne kabelen for å kunne spille på pc-skjermen, men nå virker det som om jeg er avhengig av tv'en min for å kunne få et fint og klart bilde på skjermen...

Takk for svar :)

Endret av Lauritzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...