Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matematikk 1T eksamen høst 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Jeg skal og ta eksamen i 1T i Bergen. Snålt sted syns jeg, kunne vært mer sentralt. Du må være nøye på eksamen, om du har kontroll på pensum er det slurvefeilene som tar deg. Lese oppgaven skikkelig og lese svaret skikkelig. Selv er jeg redd for sannsynlighetsoppgaver, pga vanskeligheten ved å verifisere 100% at svaret avgitt er korrekt. Andre oppgaver kan jeg bekrefte på kalkulator. Koster meg to øre å prøve igjen om det ikke blir 6.

Og du går for sekser på eksamen? Å prøve igjen koster deg 750 kroner, ikke 2 øre. :)

Lenke til kommentar

Ferdig! Syntes arbeidsmengden var grei, men vil etter min mening si det var en vanskelig 1T eksamen!

Holdt på å gå i flere av fellene, spesielt i 7b, hvor man skulle finne ut hvor langt kulen falt i 1. sek 2. sek o.s.v. :p

 

Hvordan gikk det med dere andre? Jeg tror jeg klarte alt, utenom Del 1 F) (kvadratorot greia) kan man få 6, med en deloppgave feil?

 

Tror det gikk greit, men syns også denne virke vanskelig i forhold til 1T eksamener som har vært før. Men får håpe på bra allikevel;) Hva var fellen i 7b? Hvilken framgangsmåte brukt du?

Lenke til kommentar

Ferdig! Syntes arbeidsmengden var grei, men vil etter min mening si det var en vanskelig 1T eksamen!

Holdt på å gå i flere av fellene, spesielt i 7b, hvor man skulle finne ut hvor langt kulen falt i 1. sek 2. sek o.s.v. :p

 

Hvordan gikk det med dere andre? Jeg tror jeg klarte alt, utenom Del 1 F) (kvadratorot greia) kan man få 6, med en deloppgave feil?

 

Føler det gikk helt greit.

 

1. f) (√8-√2)^2 = (√2)^2 = 2

 

Hvorfor gi fysikkoppgave i 1T?

Endret av simen236
Lenke til kommentar

Ferdig! Syntes arbeidsmengden var grei, men vil etter min mening si det var en vanskelig 1T eksamen!

Holdt på å gå i flere av fellene, spesielt i 7b, hvor man skulle finne ut hvor langt kulen falt i 1. sek 2. sek o.s.v. :p

 

Hvordan gikk det med dere andre? Jeg tror jeg klarte alt, utenom Del 1 F) (kvadratorot greia) kan man få 6, med en deloppgave feil?

 

Føler det gikk helt greit.

 

1. f) (√8-√2)^2 = (√2)^2 = 2 Hvor ble kvadratroten av 8 av ? ;D

 

Hvorfor gi fysikkoppgave i 1T?

Lenke til kommentar

Tror sekseren glapp for min del. Skal ta R1 etter jul så skal gå greit å bare teste en runde til med 1T. Er fornøyd med innsatsen. Vet det ikke koster to øre, men i denne sammenhengen her så sparer jeg ikke på kronene. Nå gjenstår muntlig naturfag, den skal bli seks. Skal I tell you! Vil ikke bli siv.ing., vil bli lege. Og da holder det ikke med femmere. :p

Lenke til kommentar

Det var to deloppgaver jeg ikke klarte (1F og hvorfor vinkel v måtte være 140 grader), er det fortsatt teoretisk mulig å få 6 dersom alt annet er riktig? Synes resten av eksamenen var ganske grei siden man kunne bruke geogebra til å løse det meste. (flyet, kulene, grafene osv).

Endret av bögfisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...