Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til flørting?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg må være verdens dårligste til å flørte, og jeg hater det. Jeg har faktisk ikke vært sammen med ei jente på 6 år. (Oi faen, er det virkelig så lenge??)

Jeg har ok selvtillit, og snakker greit med jenter, og har faktisk en god del venninner, men det stopper seg likevel litt når det kommer til det å flørte/tulle fysisk med dem. Er liksom redd for å gjøre noe galt, som regel ender det bare med at jeg skader dem og/eller gjør noe annet som får dem sinte, eller får meg til å føle meg dum. (Ikke at jeg har prøvd så mange ganger heller, av samme årsak)

En del kamerater jeg har er veldig flinke til å løfte dem, kile dem, eller kneble hendene med diverse "politi-triks" (som jeg for øvrig er elendig på.) Dette er noe jeg liksom ikke helt klarer å få meg til å gjøre.

Noen som har noen tips til noen morsomme/fysiske ting jeg kan gjøre som både kan bli tatt for litt uskyldig lek og samtidig flørting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på situasjonen, men ofte kan en forsiktig "poke" med en smil være nok.

Alt kommer med trening, jeg var som du selv sier elendig på slike ting, var redd for å skade noen. Dog har jeg kommet over den frykten. Det er bare å la det stå til, gjør det noen ganger og mål reaksjonen, så tar du det derfra. Men alt med måte, blir det for mye er det bare irriterende.

Endret av Nedward
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, noe sånt har jeg vel turt, men jeg vil liksom kunne gjøre noe litt mer spenstig, og som kan utarte seg til litt mer lek/flørting.

Opplever stadig at noen av kameratene mine gjør det med andre venninner som jeg selv gjerne skulle flørtet på samme måte med, men det ender bare opp med at jeg blir han nøytrale statisten som egentlig ikke har noe der å gjøre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...