monirha Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har venta på skattepengene i mange mnd nå. Jeg fikk først beskjed om at de skulle komme 24. juni. Det kom aldri noen penger. Jeg kontaktet skatteetaten, og de sa jeg fikk dem 17. august.. jeg venter sårt på de pengene.. men kom ingen penger da. Etter det møtte jeg opp personlig hos skatteetaten, men fikk beskjed om 14. september.. Jeg trenger virkelig de pengene! Jeg mistet jobben i juni og pga masse tull med nav har jeg ikke fått utbetaling siden begynnelsen av mai. Jeg venter og venter.. hvorfor sier de at pengene skal komme, men når dagen kommer får jeg en ny dato gang på gang?? Er det noen som har fått skattepenger 14. september? hvor lang tid tar det før det er på konto? Alle jeg snakker med har fått i juni og august og de fikk det på dagen. I dag er det 15. og fortsatt ingenting på konto. Har lest at folk venter på en mail på altinn, har sjekka der og ingen mail.. Begrensa hvor mange dager en kan gå sulten og vente på å få seg et mettende måltid som består av annen en firstprice brød og vann... Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvis skatteoppgjøret ditt var klart da vil du få dem om 1-2 uker. Hvis ikke du har fått skatteoppgjøret er neste (og siste) utsendelse 19. oktober, men jeg tror bare det er personer som har levert selvangivelse for næringsdrivende som får da. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Hvordan vet jeg om det er klart? Får jeg brev om det eller må jeg bare kontakte dem sånn som jeg har gjort før? Skjønte det på ho skatte-dama sist at det kun var selvstendig næringsdrivende som fikk i oktober, og jeg går ikke under den gruppa. Jeg har sjekka at jeg har skatt til gode og ikke har lest feil og jeg har sjekka kontonr. Kommer de først 1-2 uker etter den gitte datoen? Plagsomt at de ikke bare kan sette en dato der de seinest burde være på konto.. Synst heller de burde sagt at de ikke viste når pengene kom istedenfor å være så sikre på dato hele veien.. veldig kjipt når en avtaler å få utsettelse på regninger og sånn og rekner med at alt er iorden og pengene skal komme den datoen som blir gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå