wholmen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei, jeg lurer på hvordan DD-WRT kan forbedre min Linksys e4200? Det står på reviews at den ikke støtter skrivere i USB-porten, og at den fungerer ganske dårlig med innebygd NAS i følge: "The E4200's NAS functionality was very disappointing. Not only could I not get the router to read an NTFS formatted USB hard drive and two different USB sticks formatted with FAT32; but attempting to do so crashed my browser. After the crash, I was unable to get back into the Cisco Connect software or the Advanced Settings without reconfiguring the E4200 and rerunning setup." kilde Vil f.eks. DD-WRT forbedre dette? Betyr dette at eksterne NAS-enheter fungerer dårlig? Er det en risiko ved å installere DD-WRT? Er det andre ting jeg vil merke en forskjell på? Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 En ting til. Kan man koble til en USB-dongel(?) som lar meg koble til flere enn 1 hardisk? Eller hardisk OG printer? I og med at det bare er én USB-utgang. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Alt du lurer på kan du sjekke selv, i ruter-databasen til dd-wrt: http://dd-wrt.com/site/support/router-database bare å skrive inn "e4200" der... Når det gjelder E4200, så ser det ut til at det er litt tidlig å bruke dd-wrt på den: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php?title=Linksys_E4200 "Support for the E4200 is still very much a work in progress at this time," Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 ok takk! fant ikke det stedet der da jeg lette gjennom internettsiden deres Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Flere her med denne ruteren som kjører dd-wrt ? Den originale firmwaren 1.3 er helt på trynet, så måtte bare bytte til dd-wrt. Oppgraderte til: dd-wrt.v24-18000_NEWD-2_K2.6_big-nv60k.bin, og driver å tester den nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå