Gå til innhold

htc sensation eller samsung galaxy s2?

jody

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg klarte å ødelegge min gamle htc desire hd og står nå med et luksus problem.. Skal jeg gå for htc sensation eller samsung galaxy s2? Og hva med iPhone 4 eller 5?

HTC kommer jo ut med en ny sensation XE burde jeg vente på den heller istedet for den "gamle"? SGS2 blir jo også bedre om ikke lenge.. De kommer jo også ut med note den på 5 tommer... Jeg er helt "lost". Aner ikke hva jeg skal velge..

Hovedsaklig bruk er; bilder, filming, spill, surfing, og facebook, samt youtube.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Skal du kjøpe idag, Galaxy S2 lett.

Vist du venter litt, så kommer det jo ny iPhone, oppgradering av Sensation, Note(i min mening alt for stor til å være en mobil) og muligens en oppgradering av S2. Men hvem vett, etter det igjen er det sikker bare en kort stund igjen til neste top notch telefon.

Jeg angrer meg i hell på å ha ventet på ny iPhone siden begynnelsen av juli, skulle gått for SGS2 med en gang.

Lenke til kommentar

Skal du kjøpe idag, Galaxy S2 lett.

Vist du venter litt, så kommer det jo ny iPhone, oppgradering av Sensation, Note(i min mening alt for stor til å være en mobil) og muligens en oppgradering av S2. Men hvem vett, etter det igjen er det sikker bare en kort stund igjen til neste top notch telefon.

Jeg angrer meg i hell på å ha ventet på ny iPhone siden begynnelsen av juli, skulle gått for SGS2 med en gang.

men hvorfor skulle jeg velge iPhone når jeg elske android.. hva gjør det så bra med ios 4 og nye ios 5 i forhold til android?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Valg av OS er smakssak, jeg har hatt plentig av begge og til mitt bruk og mine preferanser så er iOS laaaaangt bedre en android.

Vist du skal velge OS pga. funksjon og valgmuligheter, da velger du android.

Vil du ha noe som bare virker out of the box, er i mine øyne, iOS en soleklar vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...