Niklasp Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 – Vi må sparke det opp til neste nivå. Ballmer misfornøyd med eget mobilsalg Lenke til kommentar
nogen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Er i grunnen ikke software som har stoppet meg fra å kjøpe windows phone. Forhåpentligvis kommer Nokia med noen litt mer interessant hardware. Da blir med stor sannsynlighet en Nokia med WP7. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) La meg spørre, hvorfor viser den meg Amobil's mobilside? Jeg sitter på en stasjonær maskin.. EDIT: Nå er alt plutselig slik det skal være. Endret 15. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror absolutt jeg kunne hatt en wp7 telefon hvis det faktisk fantes noen av de. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det som er skuffende er jo faktisk at Amobil har så og si gitt blanke pokker i hva Microsoft har visst frem de siste dagene. Nok et tydelig bevis på at det er Apple man bryr seg om her. Patetisk, spesielt med tanke på at samtlige nettaviser har skrevet om det. Flaut. 3 Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det som er skuffende er jo faktisk at Amobil har så og si gitt blanke pokker i hva Microsoft har visst frem de siste dagene. Mer WP7 takk! Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det er i alle fall ikke noe rart ar det ikke har tatt av her omkring, det er jo ikke lansert enda og har en god del mangler frem til det skjer. I motsetning til apple har ikke MS disipler som kjøper produktene uansett, og som anser mangler som en befrielse så lenge apple sier det er det. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har selv brukt Samsung Omnia 7 en del i perioden før Mango og jeg tror at det er gode muligheter for suksess dersom de får rette markedsføringen her til lands. Sitter på Galaxy S2 nå, men ved neste korsvei ser jeg for meg en WP7 telefon hvis Spotify blir utgitt til plattformen. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har selv brukt Samsung Omnia 7 en del i perioden før Mango og jeg tror at det er gode muligheter for suksess dersom de får rette markedsføringen her til lands. Sitter på Galaxy S2 nå, men ved neste korsvei ser jeg for meg en WP7 telefon hvis Spotify blir utgitt til plattformen. Samme her. Har blitt trøkka over på Android av jobben, men skal gjøre mitt for at de bytter til Windows Phone når neste innkjøp av telefoner skjer Spotify finnes allerede til WP7, de har bare ikke sluppet det enda. Finnes videoer av en pressekonferanse der Microsoft presenterer Spotify på en WP7 telefon, så det er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Tror ikke Ballmer trenger å bekymre seg. Når Win8 kommer med tett integrering mot Win8 tablets og winphones, blir nok winphones langt mer aktuelle. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tror ikke Ballmer trenger å bekymre seg. Når Win8 kommer med tett integrering mot Win8 tablets og winphones, blir nok winphones langt mer aktuelle. Tror nok du har rett der. WP7 virker bra, og Win 8 bør absolutt styrke mobilmarkedet. MS bruker ofte litt tid på å komme igang, men er så store at de tåler litt motgang på veien. Forøvrig godt at Ballmer ikke lever helt i sin egen verden, noe han av og til gir inntrykk av: http://www.youtube.com/watch?v=tGvHNNOLnCk Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Microsoft må fortelle HTC og Samsung at de skal levere nyere hardware med WP7, da ordner nok endel av salget seg selv. Når man så får Mango, og kjører på 1 mrd $ i en feit reklamekampanje, så tenker jeg det blir salg. Hadde de bare kunnet få ut fingern og lansert Mango............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg