protoneedhelp Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Klassen min skal snart på tur i skogen. Læreren sier at vi skal ha et bål og kose oss i skogen. Jeg har tenkt å ta med laks i sølv papir også grille det. Høres greit ut? Men jeg lurer på hva jeg skal ha i tillegg til laksen. Grønnsaker? smør? noe mer? Dere kan evt komme med flere forslag om hva jeg kan ha med meg på turen. Bortsett fra laksen skal jeg ha med pinnebrød, godteri, saft, pølse&lompe (?). takk på forhånd! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Vodka, kondomer og boken "Hvordan overleve i villmarken" 2 Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vodka, kondomer Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Skal dere være ute i flere dager, eller bare en kjapp grilltur? Uansett rosiner og nøtter er alltid en slager viss dere skal gå langt. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 hva heter det, aggregat(det som gir strøm) og en Tv, pluss Viasat dekodern og vips fotball i skogen. pluss øl selvfølgelig, og chilli nøtter. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 En annen luring på forumet skulle på villmarksleir i 10 klasse. Kort oppsummert handlet tipsene om kondomer og alkohol, men du kan selv ta en titt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1349036 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 u gotta have booooooooze! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå