wholmen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei, jeg vurderer å kjøp en Linksys e4200 http://wireless-router-review.toptenreviews.com/premium-wireless-routers/linksys-e4200-review.html fordi den har fått glimrende kritikk, men jeg har et par spørsmål til utnyttelsen av denne ruteren: Er det sånn at med denne ruteren kan jeg koble til en hvilken som helst ekstern hardisk og dermed få en trådløs lagring som jeg kan få tilgang til med alle enheter koblet til mitt nettverk? Kan jeg med riktig TV streame filmer lagret på PC eller ekstern hardisk på tven? Hva slags format må jeg evt ha? Er det en fancy måte (ved f.eks. Sonos) som gjør at jeg kan streame musikk til anlegg eller mobile enheter? Trådløs synkronisering av mobile enheter mot pc? Jeg vet at dette er store spørsmål, men jeg håper noen er villige til å peke litt i riktig retning, så jeg vet sånn ca hvor jeg skal lete og evt gir meg andre gode ideer til hvordan jeg kan utnytte hjemmedeling o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå