St1gar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Heisann. Jeg bitch'et nylig litt til en venn av meg om at jeg har en tendens til å oppleve "urettferdig" lav FPS på enkelte spill, selv om maskinen min på papiret egentlig skulle kunne kjøre spillene aldeles vidunderlig med alt på fullt. Han mumlet noe usammenhengende om at det faktisk kunne være en mulighet for at jeg trengte å oppdatere DirectX 11-driverne, av alle ting. Dette kalles altså å laste ned nye såkalte "Builds", i følge ham. Jeg har lett rundt både på Google generelt så vel som Microsoft Download Center etter alle mulige nøkkelord jeg kunne komme på, men har ikke funnet noen nettside eller noe som helst hvor man kan laste ned DirectX 11 "Builds". Jeg er nå veldig forvirret og ikke så rent lite sliten. Kunne noen være så snill å hjelpe meg litt, her? På forhånd takk. Endret 15. september 2011 av St1gar Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Last ned siste driver til ditt grafikk-kort, Dx11 funker ikke i windows xp forøvrig. Endret 15. september 2011 av BeGj Lenke til kommentar
St1gar Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Last ned siste driver til ditt grafikk-kort Øh... Hva har dette med DX11- "Builds" å gjøre? Er de inkludert i graffikkkortdriverne, altså? Dx11 funker ikke i windows xp forøvrig. Jeg bruker jo selvfølgelig Windows 7. Endret 15. september 2011 av St1gar Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=17431 burde funke denne her_) Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Last ned siste driver til ditt grafikk-kort Øh... Hva har dette med DX11- "Builds" å gjøre? Er de inkludert i graffikkkortdriverne, altså? er så vidt jeg vet bare 1 build, men kan være at driverene dine er utdatert at det er derfor det hakker og du har fps drops Lenke til kommentar
St1gar Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) burde funke denne her_) Øøøh... det er en Powerpoint-presentasjon... er så vidt jeg vet bare 1 build, men kan være at driverene dine er utdatert at det er derfor det hakker og du har fps drops Nope. Nyeste drivere. Alltid. Faktum er likevel bare den at jeg har en sterk maskin som faen ikke greier kjøre spill. Endret 16. september 2011 av St1gar Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Last ned siste driver til ditt grafikk-kort Øh... Hva har dette med DX11- "Builds" å gjøre? Er de inkludert i graffikkkortdriverne, altså? DirectX er bare et API lag. Det er først og fremst drivere for DirectX 11 som vil øke FPS-en, og disse får du fra skjermkortprodusenten din. Lenke til kommentar
St1gar Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 DirectX er bare et API lag. Det er først og fremst drivere for DirectX 11 som vil øke FPS-en, og disse får du fra skjermkortprodusenten din. Med andre ord, "ja"? Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå