Niklasp Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Parker bilen med et par trykk på mobilen. Dette er framtiden Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kipt for de som ikke har dette. Denne bilen får utnyttet parkeingsplassen bedre, men det de andre sliter med å komme inn i bilen Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hehe, godt poeng. Utrolig kjipt for dem andre å komme seg inn i bilen igjen Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Den nåværende versjonen av Park4U trenger en klaring på 56 centimeter for å kunne parkere, men de jobber allerede med en ny versjon som vil kutte ned distansen til 40 centimeter. Det kan da umulig ha vært mer enn 10-20 cm klaring mellom de bilene....?? Men uansett.. fantastisk app da.. nesten så jeg tror at jeg også skal klare å parkere.. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hmmm, kan det være lurt med liten klaring til bilene når man skal inn igjen? Fyren i videoen lot bilen stå igjen med nøklene i tenningen... Systemet krever vel da at bilene er utsyrt med en fjernstyrt elektronisk tenning vil jeg tro, ellers blir det vel mange flauser på trappene. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fremtiden? Det er da flere modeller som lukeparkerer som bare det, uten noen iPhone app. Forstår ikke helt hva den har med saken å gjøre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Les bokstavene som er satt sammen til ord som som danner setninger. Så forstår du poenget med programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg