rivaldo Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Er det noen her som kjenner til dette norske bandet? Det jeg egentlig lurte var om de mente at tekstene skulle være morsome? Eller misforstår jeg teksten(e)? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 pokker, jeg som forventa en Conan the Barbarian tråd her Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jau.. digger dem. Det forrige albumet blei faktisk kåra til årets album av mange musikk-journalister i USA. Ja, tekstene er ment for å underholde. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har hørt om Thulsa doom en gang, og da var det en DJ på svisj elns på NRK2 som het det... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Har hørt om Thulsa doom en gang, og da var det en DJ på svisj elns på NRK2 som het det... Nei og nei, ungdommen nå til dags.. Svisj sprer seg som en sykdom, du skulle bare visst alle de teite spørsmålene jeg får på jobben min som kommer fra svisj. Thulsa Doom ja, stonerrock blir vi aldri lei. Bra at de får anerkjennelse, dette miljøet har vært veldig bra de siste årene! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Bra at tekstene skal underholde. Har bare den nyeste plata og jeg syns den er DRIT FET! Spesielt sangene 1,2 og 8 er helt....ja jeg finner ikke ord. Det er ikke hver dag jeg kommer over et norskt band som holder den kvaliteten. Sangene vokser på meg for hver dag som går. Jeg syns at det er rart at det ikke er flere som har hørt dem. Men særlig stoner syns jeg ikke at den nye plata er. Synd at Papa Doom ga seg. Noen som vet hvor de skal spille neste gang i Oslo? Og har en link til tesktene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå