fjaeran Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Er det noen som vet om en win2k FTP server(programm) som takler å gå igjennom en router ? Og hvordan gjøres dette ? Har prøvd div. ftpservere, men finner ikke noen som kan brukes bak en firewall Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Bulletproof funker fint. Husk å forwarde portene til den korrekte maskinen 20 og 21. Og sett ip-options slik: da selvfølgelig korrigert for din lan-ip Så skal det funke.. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg bruker Serv-U, og den funker fint bak min Draytek router m/firewall,som sagt du må huske å forwarde riktig port til ftp'n(port21) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg bruker Serv-U, og den funker fint bak min Draytek router m/firewall,som sagt du må huske å forwarde riktig port til ftp'n(port21) + port 20 da du kjører passiv må du ta med en port "under" mener jeg bestemt å huske.. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Helt riktig,må ha med port 20 også Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 bruker bulletproof jeg på min netopia router... funker toppers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå